.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت جلوي واردات چاي را بگيرد

نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي گفت: آينده صنعت چاي رو به رشد است و دولت با تنظيم بازار چاي، بايد جلوي واردات اين محصول را بگيرد.

يوسف قاسمي با اشاره به وضعيت چاي افزود: اين صنعت روبه رشد است و با احياي سازمان چاي و ورود بخش خصوصي به اين عرصه، آينده روشني دارد.

وي با بيان اينكه بايد فرآيند صادرات چاي در برنامه دولت و سازمان چاي باشد، اظهار داشت: دولت با تنظيم بازار چاي توسط سازمان چاي كشور بايد جلوي واردات آن را بگيرد.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل با اشاره به اينكه دو مكانيزم براي چاي پيش بيني‌شده است، گفت: تصويب سازمان چاي، چتر حمايتي دولت از اين صنعت است.
وي ادامه داد: ايجاد رقابت و بسترسازي براي بخش‌خصوصي از جمله مواردي است كه آن را وارد ميدان كرديم تا رقابت كند و چاي را خريداري كرده و كيفيت را بالا ببرند.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس افزايش كيفيت برگ سبز چاي را از اهداف سازمان چاي برشمرد و گفت: افزايش كيفيت برگ سبز چاي وضعيت مشكلات خريد را كمتر مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه نگاه به صنعت چاي راهبردي است، تصريح كرد: مي‌خواهيم صنعت چاي روي پاي خود بايستد و با همت مديريت كلان استان و ملي اين امر تحقق مي‌يابد.
قاسمي با بيان اينكه آينده خوبي براي چاي ديده مي‌شود، اظهار داشت: برخي مشكلات نيز وجود دارد كه اميدواريم برطرف شود.
وي درباره كيفيت برگ سبز چاي خاطرنشان كرد: امسال كيفيت برگ سبز چاي حرف نخست را در دنيا مي‌زند و و حتي از چاي تانزانيا و سريلانكا بالاتر است.
قاسمي بحث فرآوري چاي را مهم دانست و تصريح كرد: بايد وضعيت چاي را بهبود ببخشيم و براي اين منظور ورود بخش خصوصي تاثيرگذار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.